onsdag 12 juni 2013

Å-varvet närmar sig med stormsteg...

... Och jag vette fan hur formen känns egentligen. Tanken idag var att springa till gymmet, ca 4km och sen köra ett bröstpass och sen traska/jogga hem. Jag kom typ 1km sen fick jag jordens håll. Fick lov att gå en bit tills det kändes bättre igen. Gick 1km sen så sprang jag sista 2. Benen kändes jättetunga. Skiiiit!

Bröstpasset var helt ok. Kändes dock som allt var upptaget när jag skulle köra. Kändes som jag bara gick runt och letade alternativ hela tiden. Men fick iaf till 5 övningar :)

Sprang sen hem också, kändes inte ett dugg bättre i benen.

Imorn blir det gym igen och sen vilar jag helt på fredag.
Har kokat lite pasta till mina matlådor torsdag och fredag. Sen kan jag inte göra så mycket mer än att hoppas på att benen känns pigga på lördag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar