måndag 10 juni 2013

Löpning & 1500 kcal, tummen upp!



 
Efter 3 dagar med ett stoooooort intag av kalorier så ströp jag intaget ner till 1500 igen. Tanken var 1700 men lyckades inte riktigt med det idag. Haha, tänk om det alltid kunde vara så. Att man inte lyckas att få i sig den planerade mängden, oftast är det ju liksom tvärt om.
 
Har känt mig lite krasslig sen kryssningen, tror nog att jag är sliten av all alkohol. Man är ju inte 18 längre, hmm... Hade det inte varit för Malins skull så hade jag aldrig tagit mig ut i spåret idag. Ofta har jag inte så jättesvårt att ta mig iväg till den planerade träningen, men ibland behöver även jag draghjälp och det var precis vad jag fick idag. Tack ♥
 
5 dagar kvar till loppet nu och jag tänkte köra 2 löpningar innan dess. Idag var den första och den blev på 5km. Det gick tungt idag, kroppen var inte med mig alls. Haha, man behöver inte vara Einstein för att fatta vad alkoholen och rökningen gjorde med min dagsform. Nästa löpning blir på onsdag eller torsdag, hoppas flåset är bra mycket bättre då iaf.
 
Såg ni Biggest losersemifinalen ikväll? Sanslösa siffror av många. José... Vilken jäkla kille!!! Jag pratade med honom en del under finalkvällen och han var riktigt trevlig. Han hade en sån härlig inställning till livet och var verkligen tacksam över den chans han hade fått.
Blir ni peppade när ni ser på Biggest? Jag blir sjukt peppad. Ni har väl inte missat att min gums är i final va?!!!! Här hittar ni hennes blogg
 
 
 
Nu ska jag krypa ner bredvid min kärlek och titta lite på min nya serie Lost. Jag har nästan sett hela första säsongen och jag vet inte riktigt vad jag tycker än. Den är inte nån av dem bättre serier jag har sett, men eftersom jag fortsätter så är den ju iaf sevärd :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar