tisdag 4 juni 2013

Emilija - moje srce ♥

Imorse när jag vaknade och tittade ut så såg det ju ut som det skulle bli en kanonvarm dag. Själv tog jag på mig kjol och Emilija fick shorts och sandaler. När vi kom ut från porten kände jag ju direkt hur lurad jag blivit. Fick lite dåligt samvete att kanske Emilija skulle ha alldeles för lite kläder på sig. Usch, sånt där kan jag verkligen skämmas för när jag lämnar på förskolan. Bestämde mig på vägen dit att om det inte fanns strumpor så skulle jag åka hem och hämta det åt henne. Som tur var hade jag lämnat ett par extra i hennes korg där och långbyxor visste jag att det fanns. Så de fick klä på henne direkt. Bra morsa AB, det är jag det. Hmm.....


Min fina lilla tjej, så otroligt snäll och duktig att man inte kan bli annat än stolt över henne ♥

Efter träningen (som jag skriver om i ett eget inlägg strax) så hann vi med lite mys hemma i soffan innan det var dags att natta henne.
Om jag ibland känner mig som en riktig nybörjarmorsa så är det en grymt härlig känsla att jag är så otroligt stolt att ha en dotter som Emilija. Hon är snäll, lugn och glad. Bästa bästa lilla tös!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar