tisdag 18 juni 2013

Såg ni en färgklick skutta runt....

.... i skogen, så var det jag :)



Det blir ju tusen gånger roligare att träna när man har snygga kläder på sig! Tyvärr var ju dessa knallblå byxor inte ett dugg sköna att springa i. De åkte ner så jag fick häng i röva, mindre snyggt. Haha, damn it! Men försöka duger iaf.

Motivationen var inte på topp idag heller, men jag tog mig iväg till spåret och körde först 5an och sen 1,25an. Värmde upp kanske 500m, så typ 5,5 km fick jag ihop idag iaf. Det var segt och tiden var brutalt långsam, men där får jag skylla på byxhänget som var tvunget att fixas till några gånger och ett telefonsamtal från mamma :)
Men det är skönt att man kommer 5km även dem dagarna det känns tungt, snacka om utveckling :)

Så nu har jag alltså tränat 2 dagar av 3 denna vecka. Imorn blir det axlar och armar på gymmet och så får vi se om jag kanske tar mig ut en sväng midsommarmorgonen, det beror på hur mycket dricka det blir på torsdagens grill/aw :)


 
Onsdag, torsdag, fredag och lördag kvar, sen ååååååååååååååååker vi. Tjohoooooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar