måndag 17 juni 2013

Återbesök på gymmet

Idag har jag inte haft någon lust alls att träna, varken springa eller gymma. På vägen hem öppnade sig himlen och bjöd ju inte direkt upp till löparväder heller, så gymmet fick det bli. Åkte dit utan plan, inte förs jag kom in i motionsrummet bestämde jag mig för crossen. Stod där 35 minuter och sen fick det bli några få övningar rygg men många set. Klämde även in en ny favoritövning för rumpan mellan ryggövningarna. Det gick kanon och jag var helt färdig när jag var klar. Jag försöker att pusha mig själv och tänka att om jag väl är där så kan jag lika gärna köra hårt. Annars är det verkligen bara slöseri med tid och jag kunde likagärna gjort något annat.
5 set latsdrag
7set baksida axlar
6set ryggresningar
8set rumpa i chinsställningen, ser säkert lite fånigt ut men den är grymt bra för rumpan.


Vad har ni för favoritövningar för rumpan?

Imorn tänkte jag köra en löprunda igen, inte en mil men kanske 7km. Vi får se hur formen är efter rumpdödaren idag :)

Är förövrigt svullen som en Michelingubbe, efter en långhelg med mycket kolhydrater och precis i början av mens. Hatar känslan även om jag vet vad den beror på så känns det som jag gått upp alla kilon igen och står på ruta ett. En känsla jag vet många tjejer känner igen sig i.
Menssvullen = botten!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar