måndag 17 juni 2013

Nedräkningen har börjat

Tisdag - jobb, handla, löpning
Onsdag - jobb, handla, träning
Torsdag - jobb, grill/aw här hemma med vänner
Fredag - Midsommarafton
Lördag - Lämna Skrutt på Arlanda, sen stannar vi till i sthlm på vägen hem, packa
Söndag - Avfärd mot Juggeland

Det är ju bara några ynka fjuttdagar kvar till semester, fasen vad härligt! Nu trivs jag ju iofs så himla bra på jobbet så helt ärligt skulle jag inte ha nåt i mot att fortsätta jobba. Men det är själva resan jag ser fram emot. Resa bort och bara koppla av. Lovely!

På tal om jobbet så går det bra, är just nu mitt i min första lönekörning. Det känns helt ok. Självklart skulle dem ju utföra en uppdatering av programvaran under helgen så det strulade massor. Så jag är väldigt glad att dem gjorde den uppdateringen nu när min "lärare" fortfarande finns att tillgå och inte sen när jag är helt ensam. Pjuh, hemska tanke!

Jag har riktigt härliga kollegor som får mig att känna mig som en i gänget redan. Chefen är kanon hon också. Med tanke på mina senaste chefer så känns det underbart att äntligen få gilla sin chef igen.

3 jobbdagar kvar sen blir det 4 veckors semester, jobba 2 dagar och sen en vecka till förmodligen. Woop woop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar