tisdag 24 juni 2014

Det går bra nu!

Direkt efter B.A.B.Y-träningen ikväll så åkte jag till gymmet för att köra biceps. På torsdag ska jag köra bröst och axlar med Hanna och har inte hunnit köra bickarna än, så det blev perfekt att göra det ikväll. 9 set bicepscurls med hantlar kommer nog kännas imorn.
Jag har ju alltid haft och har fortfarande svårt att gå bra kontakt när jag kör biceps. Jag ska be nån passa mig lite nästa gång och korrigera lite så träningen tar bättre. Jag har inga problem med att be om hjälp när jag behöver den, så jag plockar ut nån bra när det väl är dags :)
Precis när jag tänkte att jag var klar så kom jag på dem där nedrans vaderna. Blääääääääää! Men 4 långsamma set sittande pressar blev det iaf. Det känns i vaderna redan nu så lite tog det iaf. Jag tycker det är helt sanslöst hur ett pas så stora vader som jag faktiskt har kan vara så otroligt klena. Men det är bara att kämpa på. Benen känns ruskigt pigga och jag hoppas få behålla den känslan till min och Mickes löprunda som vi tänkt hinna med i veckan här.

It feels good to be back!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar