måndag 30 juni 2014

Fick till ett riktigt bra ryggpass en dag som denna...

OBS. Det är inte ryggen på bilden som tillhör tjejen i bloggen. 

......................
Åååh, skulle precis fortsätta mitt inlägg här om mitt ryggpass ikväll. Var på så sjukt bra humör när jag kom hem från passet som lyckats vända en trist dag till det bättre. Men icke! Totalt plattfall igen när jag kom hem. Ibland är man inte överens och ikväll är en sån kväll :(

Verkligen jätteusch för sånna här kvällar!

Det är vid sånna här tillfällen jag saknar min anonyma blogg. Jag kunde skriva av mig om precis alla känslor jag bad på, ingen dömde mig. Eller det kanske man gjorde men ingen visste vem dem dömde i sånna fall. Nu får jag behålla dem här känslorna inom mig istället och jag är verkligen inte bra på att hålla känslor inom mig. Näe usch vilken b-kväll det blev. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar