lördag 21 juni 2014

En riktigt glad midsommar :)

Midsommarvädret bjöd på en riktigt kall dag, men uppehåll som tur var. Vi hade samling för sillunch klockan 13. Vi sov riktigt länge och eftersom jag bestämt mig för träning så blev det lite stressigt när vi skulle iväg. Inget ovanligt iofs när det gäller mig och Damir. 
Men det var det värt för jag behövde verkligen den träningen. Det var första passet sen Å-loppet och jag har hunnit bli både frustrerad och deppig. Så ett snabbt och effektivt pass på Power Gym innan vi drog ut till syster yster. 

God midsommarlunch med sill, potatis, ägg, lax, gräslök, nubbesallad, vitt vin och nubbe såklart :)
Sen var det tipspromenad, där jag, mamma och kusin Maria blev ett lag. Uträknade från början men en delad förstaplats blev det 😃 

Jag höll i 5-kampen och det var lite nya grenar i år så mycket skratt. Självklart lite fusk och tjafs också, men det hör till när det här gänget ska tävla mot varandra. 

Vid 03 somnade jag bredvid min lilla skatt och vid 08 tyckte hon det var dags för oss att vakna. Yeay! Damir åkte hem igår för jobba i dörren. 
Men nu sitter jag här i solen och snart börjar det stora midsommarfirandet hör ute i Grundby Limpa 🌸 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar