måndag 9 juni 2014

Skit osså!

FÖRE
EFTER

Helv*ttes j*vla sk*t lår!!!! Jag satte mig på huk imorse för att trycka igång datorn och när jag reste mig upp så kände jag direkt i högra låret, exakt på samma ställe som för några månader sen. Skit osså!!!
Lindade så fort jag fick tag i en linda och har gått så hela arbetsdagen. Tog av mig det innan jag skulle ta bussen hem, kände inte för att åka hem sådär. Det känns inte ett dugg bättre nu ikväll :(
Jag som skulle träna gärna med B.A.B.Y imorn och framför allt så ska jag ju springa Å-loppet på lördag. Det måste fan läka tills dess, måste måste!

Drog till gymmet ikväll och det gick riktigt bra. Kunde öka på lite med vikterna redan nu och det känns som musklerna vaknade till liv lite. Biceps, axlar och triceps körde jag idag. Lite konstig kombo men jag vill komma in i det lite snabbt nu bara. Sen kommer jag splitta så jag kör rygg och biceps ihop, axlar, triceps och bröst ihop och sen tredje passet är ben, rumpa, vader. 

Snälla håll tummarna för att mitt lår läker ihop på ett par dagar nu ♥

4 kommentarer: