söndag 22 juni 2014

VIP-utskick till lilla jag :)

Här om dagen fick jag en postavi hem och började fundera på vad det kunde vara. Nog för jag internetshoppar lite titt som tätt, men nu kunde jag inte minnas mig ha köpt nåt :)
Det var en present från Redville i deras samarbete med RFSU. De vet tydligen att jag bloggar och vill att jag testar deras produkter för intimrakning och skriver ett omdöme här i bloggen. RFSU förknippar jag med kondomer så det var väl tur det inte var det jag fick i present, haha!

Det är jättekul att få en spontan present så här, sen så passar det ju rätt bra med just de här produkterna eftersom jag har rätt känslig hy. Det är det faktum att den är transparent och inte löddrar som är det speciella med just de här produkterna. Och jag förstår ju tanken bakom för det är ju faktiskt rätt trevligt att se var man rakar vid vissa tillfällen :)
Omdöme kommer inom snart.... 

Just nu kör dem även en tävling där man kan vinna en resa till Barcelona, temat är "transparens". Du taggar en valfri bild på just temat transparens, hashtagga #seewhereyoushave
Läs mer om tävlingen på http://seewhereyoushave.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar