onsdag 4 juni 2014

Oops I did it again....

Kom på nu ikväll när jag kommit hem från gymmet efter mitt första benpass på månader, att jag var ju till Corporis och fick massage idag... Oooops! Men som tur var körde jag inga tunga vikter utan bara kroppsvikt i pressarna och jag känner ingenting så jag hoppas det inte ska komma nåt skit nu. Så klantigt, men jag är så taggad på min gymträning nu att jag helt enkelt inte tänkte på massagen.

Benpass idag som sagt, så jobbigt och så kul på samma gång. Det är kul att köra styrka igen men det är jobbigt när man har tappat så otroligt mycket. Men det är ju samma sak här som med löpning, man måste börja nånstans :)
Bensparkar, benböj, utfallsgång, front squats och baksida lår. Perfekt komigångpass!

I helgen eller måndag ska jag försöka få till ett långlopp igen, kanske ska genrepa Å-loppet en gång innan det är dags.

Jag har även anmält mig till ett milslopp i augusti. Typ direkt efter vi kommer hem från Jugge, så nu MÅSTE jag helt enkelt springa på semestern. Tänkte först anmäla mig till 5km men var lite tuff mot mig själv och synade min egen safening. No no, nu kör vi på längre distanser än 5km. Det är bara köra på så går det med :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar