fredag 23 oktober 2009

Bästa familjen

Vaknade av ljudet från pappas kryckor. Hörde att han var på väg mot mitt rum. Jag fortsatte blunda, vet att han älskar när han får väcka sin "lilla" dotter.
Åt mina ägg, sen åkte vi in till stan. Mötte upp syrran och sen bjöd pappa på lunch.
När skolan stängde så var vi på plats för att hämta Bella. Hon visste inte att moster skulle vara där. Hon såg mig genom dörren till klassrummet. Skrek rakt ut mitt namn och kom rusande mot mig och flög upp i famnen.
Kärlek... Gud vad jag mår bra när hon slänger sig i min famn så där.

Sen blev det besök på farbrors gym, ett hårt pass med syster. Det var verkligen skitkul att gymma igen, variation på träningen är verkligen det bästa. Ska försöka lägga in nåt gympass i veckan.

Vidare till Bellas ridskola, höll dock på att frysa arslet av mig (I wish)...

Nu sitter jag vid syrrans dator och uppdaterar lite.
Ska strax krypa ner i soffan med prinsessan och lilltott, syster och Thomas. Vi ska se idol och bara ha en riktig myskväll.

Jag älskar min familj, de är världens bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar