tisdag 20 oktober 2009

Fel fel fel

Det gick inte ett dugg bra med vågen ikväll. Vi blev typ osams! Eller jag blev osams med den iaf och nu vill jag inte se fanskapet på en vecka. MINST! Helst vill jag gräva ner den och aldrig mer behöva ställa mig på den.

Är mest besviken på mig själv. Har fuskat i helgen nu, inte bara den här helgen utan även förra. Blir förbannad som as på mig själv.
I morse knatade jag 50 minuter till jobbet i regn. Det var kallt och blött, jag var genomsur när jag kom fram. Men jag gör det för jag vill det här. Men så fuskar jag på helgerna och skit som i morse blir helt jävla i onödan. Inte ens snällt mot mig själv, som om jag vore två personer. Den duktiga med diciplin och sen den slarviga med noll karaktär och som tycker att "lite gör ingenting nu när jag varit så duktig".
Skiiiit!

Är på så dåligt humör just nu att det känns som jag ska explodera. Det värsta när jag blir så här, är att jag tycker att allt är fel.
Fel fel fel...
Hela jävla livet är fel. Jag har fel jobb, jag har fel civilstatus, jag bor i fel stad, jag träffar fel killar.

Måste fan vända fel till rätt. NU!

Det får börja med ett bad, sen får vi se om nåt känns lite mera rätt efter det.

Tur att man inte är helt jävla störd också. Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar