lördag 17 oktober 2009

Om 15 minuter...

.... måste jag fan ha lämnat sängen!
Usch vad jag inte känner för att träna idag. Hade tänkt köra spinning men fucking jävla ena skon pajade ju här om dan. Testade köra spinning i vanliga skor igår, fick så grymt ont i fötterna så det var inge vidare.
Simma är grymt tråkigt att köra som ett helt träningspass, funkar som komplement men inte bara.
Det spöregnar så att bege sig ut och springa känns ju inge vidare.

Baah, vill dra täcket över mig och kolla film eller nåt istället. Vill att Mr ska ringa och fråga om han kan komma över. Vill ha en jättefrukost serverad, och resten av dagens mål också för den delen. Vill att någon sminkar mig inför kvällen, fixar hår och grejer. Att nån väljer kläder som jag passar i och borde ha på mig ikväll.

Men men, som min pappa skulle ha sagt...

Min vilja står i skogen och växer...

Upp och hoppa med mig.
Eller vänta, det har bara gått 5 minuter av de där 15, då kan jag ligga kvar en liten stund till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar