söndag 18 oktober 2009

Jösses....

... vilken skallvärk jag har!
Det är så inte värt att festa när man mår så här dagen efter.
Ångest, ont i hela kroppen och huvudet känns som det ska sprängas bara man blinkar. Näe, usch och blääää.

Är så otroligt sällskapssjuk, men tror inte jag skulle orka röra en fena om jag hade någon här.
Alla dessa men...
Hungrig, men orkar inte gå upp.
Sugen på mackor, men ska inte äta bröd.
Skulle vara skönt med en dusch, men kan inte bestämma mig om jag ska duscha eller äta först.
Vill ha hit Mr, men borde inte träffa honom mer.
Borde ta en promenad, men orkar inte klä på mig.
Iofs skulle ju en promenaden klargöra vilken ordning jag ska ta duschandet och ätandet i. För en dusch innan promenaden är ju lite smådumt. Och jag kan omöjligt gå ut och gå utan att äta först.

Hmm, tror jag är lite full fortfarande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar