söndag 25 oktober 2009

Shoppat loss

Blev väckt av mamma idag, fattar inte varför de gillar just det momentet varje gång jag är här. Jag menar klunsar de om vem som ska få äran att väcka mig? Aja, förbannad blir jag ju varje gång, men försöker att dölja det väl.
Tog på mig träningskläderna direkt och stack ut och sprang, grymt skön (och jobbig) start på dagen.
Sen frulle och dusch.

Följde med syster med familj till en outlet här i närheten.
Tänkte att jag skulle köpa ett par nya aerobicskor om jag hittade några bra. Mina är grymt utslitna. Vanliga kläder tänker jag shoppa i Thailand och när jag nått mitt mål. Bara dumt att köpa kläder nu när jag inte gått ner så mycket än.
När jag efter lite huvudräkning förstod att jag var uppe i över 2500 så sa jag åt Thomas att ta mig därifrån. Detta är inte bra för mig. Jag kommer få käka nudlar hela månaden efter det här. Han garvade åt mig och fråga om jag verkligen var helt säker på att jag inte skulle kolla fyndhörnan också.
Damn it!

En hel del nya träningskläder blev det, 4 byxor, 2 t-shirts och ett par skor. Sen köpte jag julklappar till syskonbarnen också. Det är jul om 2 månader... 2 MÅNADER!!!! Det är ju fan helt galet, vad hände med midsommar?

Bjöd hem mig själv på middag hos Tezzan. Middag och bio i deras biosalong. Jävla henne att ha en egen sån. Men ja, nu får ju jag ta del av den så det går väl an då :)
Det ska bli jättemysigt, en perfekt lördag nu när jag inte ska festa.
Tänkte hinna med ett besök på gymmet innan också. Köra igenom hela kroppen, sen ta en dusch och basta lite. Gemensam bastu, man kanske kan få se nåt snyggt och lite halvnaket. Hahaha, många snyggingar på det gymmet.

Nähä, en powernap vore ju inte helt fel nu, men borde väl röra mig mot gymmet snart.

Vart tar tiden vägen egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar