torsdag 8 oktober 2009

Jösses!!

Ibland undrar ju hur en del människor är funtade.
Möttes av en medarbetare som är så korkad att det är ett under att han hittar till jobbet varje dag.
Han hade krockat bilen i natt. När jag bad honom berätta om vad som hänt och vad som gjorts med bilen så sa han;
Äh jo jag ringde till någon som kom och hämtade den och körde den någonstans på Östermalm.
Vem ringde du?
Ehh.... Vet inte riktigt.
Vet du inte vem du ringde?
Ehh... Naee.
Men snälla, vad ringde du för nummer då?
Ehh.... Det var nåt nummer i pärmen i bilen.
Har du alltså ingen aning om vem som har hämtat bilen och var den personen fört bilen?
Ehh.... Alltså, jag ringde ett nummer och dem sa att de skulla köra bilen till Östermalm.
Ok, tack då vet jag. Gå hem och sov du.

Herre jösses!
Jag visste helt ärligt inte om jag skulle skratta eller gråta.

Korkboll, big time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar