söndag 4 oktober 2009

What to do?

Är helt sjukt rastlös, men tar mig inte för att göra något alls. Åkte in till gymmet direkt när jag vaknade, sen sola, sen soffan och här är jag kvar. Katterna njuter, de ligger och snarkar. Den ena vid mina fötter den andra på mina lår. Min härliga lilla familj...
Måste hitta på nåt ikväll. Pratade med en killkompis, han ska ut. Vi skulle höras lite senare. Behöver tänka på nåt bra, se leenden, dansa och bara ha kul.

Är inloggad på en helt otroligt underhållande chat, härliga människor. Finns flera som jag verkligen gillar där. Aldrig träffat irl, men så otroligt sköna människor.
Två av dem ville muntra upp mig lite, så de spelade in när de sjöng "sensuella Isabella" och skickade till min mail. Helt jävla underbart. Skrattade hjärtligt för mig själv här :)
Det värmer så himla mycket, ren och skär omtanke. Spelar ingen roll att de inte vet mer om mig än ett nickname, det är tanken som gör mig rörd. Godheten och välviljan hos människor.

My goodness, mina känslor spelar mig spratt idag. När jag började skriva det stycket så log jag och mot slutet så kom tårarna. Känslorna är helt klart utanpå.

Ska ta en dusch nu, raka mig, fila naglarna, måla dem franskt. Kanske nån ansiktmask och lite peeling också.
Mumma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar