torsdag 25 juli 2013

Dubbelt upp med träning, plus sol och bad. Lovely!


 
Kom iväg till gymmet ikväll också, lördag, tisdag, onsdag och torsdag känns jäkligt bra för att vara första veckan. Plus att jag var ute och sprang i måndags också. Bra bra Nina :)
Men nu blir det vila i två dagar, vilket ska bli skönt för jag känner mig lite sliten i benen och främst i ljumskarna. Så då blir det perfekt med lite vila så det inte blir alldeles för hårt i början, man ska vara snäll mot sin kropp och lyssna.
 
 
Idag körde jag axlar och mage. Det var kokhett på gymmet men det gick ok ändå. Svettas är ju liksom inget problem när man är på ett gym, sen får man se till att fylla på med mycket vatten bara.
4 övningar för axlarna, plus några pushups på stången och så avslutade jag med 105 situps.
 
Vi har varit i Gillberga hela dagen idag och jag körde faktiskt lite intervaller på tomten. Mamma och pappa har ju riktigt stor tomt så jag bestämde mig för att det är lika bra att få det gjort. 20 minuter körde jag fram och tillbaka 50m. Gick åt det ena hållet och sprang fullt tillbaka. Sjukt jobbigt men så himla tillfredsställande när man är klar. Sen slängde jag mig i poolen och kylde av mig, så himla lyxigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar