söndag 21 juli 2013

Premiär på gymmet och premiär på nya Harry´s i stan

Jag, Emma  och Josefina bokade in en träning tillsammans lördag förmiddag. Det blev min premiär på gymmet sen innan midsommar. Emma hade beställt överkroppsträning så vi körde 2 övningar på varje muskelgrupp. Det var RIKTIGT jobbigt! Vi körde hårt och pushade varandra riktigt bra. Jag blev glatt överraskad att jag inte tappat så mycket styrka utan mest uthållighet, nåt positivt iaf.
Vi körde:
Latsdrag
Ryggresningar, när de andra körde så stod man i plankan tills det var sin tur igen. Det kan jag verkligen rekommendera om man kör ihop med nån. Det är en sjukt bra statiskt övning och lagom lång tid också medans den andra kör sitt set. Nu var vi ju tre så man fick stå rätt länge i plankan, men va tusan, ju längre desto bättre!
Axellyft åt sidan
Stående militärpressar / armhävningar mot stången
Flies i cablecrossen /  Biepscurlmaskin / dips
Bicepscurl med stång / tricepspressar v-stång
Sen avslutade vi med lite situpstävling, försten till 100 st. Jag kom 2a :)
 
 
På kvällen bestämde vi oss för att gå upp på krogen och dansa. Först kom de över hit för lite drinkar och melon på balkongen. Även Jejja och Damir gjorde oss sällskap. Damir följde dock inte med ut och dansade, hehe.
Det var en riktigt riktigt trevlig kväll, både här hemma och ute på krogen. Jag hade skitkul :)
 


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar