onsdag 31 juli 2013

Skakar än efter kvällens pass

Idag fick jag till ett sånt där underbart pass på gymmet. Jag vet inte riktigt var energin kom ifrån för jag har känt mig som en zombi hela dagen. Trött är bara förnamnet, trött och sötsugen precis hela dagen på jobbet. Men jag stod emot sötsuget och höll mig ifrån att somna på skrivbordet :)

Tog en promenad till gymmet och lyckades tagga till för att köra både biceps, triceps och ben. Supersettade armarna med 4 övningar och sen avslutade jag med en väldigt skön och jobbig benträning.
150 reps benspark, supersettade i två olika lägen
Smala benböj (som ni ser på bilden)
Hack squat
Sittande benpress med ett ben i taget (också fångat på bild)
Det är sån här träning jag lever för, när man först är så trött att man knappt orkar ta sig för nånting och så går man ner till gymmet och bara kör på. Så himla härligt!

Just det ja, jag avslutade med 100 situps också.



 
Det börjar redan kännas bättre i kroppen, har nog mina promenader att tacka för det. Har gått varje dag och ska hinna med en promenad imorn också, trots att jag jobbar hela dagen igen. Från 7 till 21.30. Men det går bara man vill.
 
Nu lite sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar