onsdag 17 juli 2013

Sista timmarna

Nu ligger man bara och väntar på att klockan ska bli 18.30 så vi kan packa ihop oss i bilen och dra till flyget. Det är två timmar kvar. Jag har packat klart i stort sett allt, ska ta en dusch och sen är jag redo. Eller vi redo för allt annat är klart.

Stämningen är inte på topp, båda Dzevad och Borka är nedstämda eftersom vi åker eller främst att Emilija åker. Jag förstår dem, det kommer bli tomt här när vi åker. De får ju inte tillfälla att träffas så ofta eftersom dem bor i Umeå, det är så sjukt långt att åka för en helg bara. Men vi ska kolla över om det är nån långhelg i höst så vi kan åka upp. Tidigare har vi åkt upp i mellandagarna, men i år har vi bestämt med Fia och Johan, ev. Jonas och Sara också att vi ska hyra en stuga i fjällen över nyår. Det ska bli sjukt kul. Om nån av er läsare har nån stuga så hör av er :)

Damir frågade idag hur mycket jag tror att jag gått upp. 5kg svarade jag och han sa: Inte mer?!!
Haha, tack för den televerket! Men jag tror faktiskt 5-6kg men det kommer jag aldrig få svar på för vågen är det sista stället jag kommer ställa mig på när jag kommer hem :)
Jag ska komma igång med promenader och löpningen direkt när jag kommer hem, men dieten kliver jag inte på förs i september. Alltså hårdieten, jag kommer ju absolut inte fortsätta äta som man gör här. Det är typ omöjligt hemma, sen så börjar jag ju jobba också. Men jag vill inte köra igång med "coachen" förs augusti är över. Jag vill ha lite svensk sommar först men nåt glas vin på balkongen och grillning med goa vänner.
Jag, Damir, Ella och Mr Basket har en kryssning inbokad också. Eller jag tror den är bokad iaf, Ella fick det i uppdrag att ta nån bra helg här här framöver. Sen vill jag även till Arvika en helg och besöka våra vänner där. Sen är jag redo för hårddeff med Mac som coach :)
Jag fasar lite för hur många veckor det blir utan ätardag i början. För jag är rätt så säker på att han kommer plocka bort dem i början, hoppas bara att det är i början iaf och inte hela jäkla deffen, haha.

Nej nu en dusch så jag kan packa ner det sista. Vi kommer nog ha lite lätt övervikt på ena väskan också, inte bara oss själva. Hoppas det jämnar ut sig med att den andra väskan är lättare.
Nästa gång skriver jag hemifrån och uppkopplad på nätet så allt blir realtid igen. Nu är det bara att hålla tummarna för att allt går som det ska när jag ska kopiera in dessa inlägg också.

Hej hopp, hörs i Svedala!

Avslutar med några underbara bilder på vårt hus och vår underbara utsikt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar