lördag 13 juli 2013

Sista dagen i Serbien

Sista dagen bjuder på sol :) Vi är hos Damirs morbror, vi åkte redan vid 9 och kommer nog vara här hela dagen. Alla (utom jag självklart) söker skugga. Själv sitter jag nu i solen och njuter.
Lånade internet en snabbis, hann se att gums fått nytt jobb. Grattis gums, Gud vad kul för dig. Verkligen ett drömjobb för sånna som oss :)

Imorn åker vi tillbaka till huset i Sarajevo och onsdag är det dags att bege sig hem till Sverige igen.
Dessa 3 veckor har gått sjukt fort. Vädret har inte varit min bästa vän, förutom i Kroatien då. Men jag håller alla tummar jag har på fint väder sista dagarna vid huset. Då kommer jag inte lämna solen en enda minut :)

Försöker vara vuxen och inte gnälla på vädret, men som den omogna 30-åring jag är så är jag faktiskt lite bitter :)

Men nu njuter jag som den soldyrkare jag är!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar