onsdag 10 juli 2013

Oooops!



 
Jag kan erkänna att allt som oftast är Damir den smarta i vår familj. Inte i allt men i mycket. Men idag skulle jag inte ha lyssnat på honom...
Jag har alltid min data-roaming avstängd när jag lämnar Sverige och har haft den avstängd ända tills idag då Damor sa "men det är klart det inte blir så jävla dyrt av att bara lägga upp en bild och säga att allt är bra".
Ca 5 minuter (max) var jag online och la upp en bild på facet och en på instagram, så fort jag var klar stängde jag av allt igen. Hann inte ens lägga ner luren innan den sa pip pip och jag hade fått ett sms om uppnådd maxgräns (550kr).

Så med denna lilla telefonavgift och min lilla fortkörningsbot så har jag på sammanlagt 6 minuter gjort av med 1150kr. Bra jobbat Nina!

Tur man har semester och är glad ändå :)

Just det, på mina 5 minuter online hann jag även se en bild på min gums (aka Biggest loser Emma) sjukt vältrimmade ben. Så nu fick jag även lite ångest över min allt med jäsande kropp här nere i Jugge :/

Men ja, semester va det ja :)

Nu bok innan sovdags. Laku noc mina vänner.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar