söndag 2 mars 2014

BmM som i Benträning med Mac :)

Sjukt svaga ben idag, vilket bevisar att trötta ben inte kan hjälpas med mycket mat och sötsaker. Vad trötta ben behöver är vila helt enkelt. Jag pinade mig igenom ett jäkligt bra benpass iaf, men det är fasen inte kul när det bara tar tvärstopp i musklerna som det gjorde idag. Första setet i benpressen t ex kändes så jäkla lätt, men bara efter kanske 8 reps så fick jag knappt upp vikterna.
Men men, så är det ibland och benen har ju fått jobba på rätt hårt den här veckan.
Löpning 3 dagar, ett dancepass och igår Piloxing så inte så jäkla konstigt att det var trötta idag. Utan Mac hade jag aldrig klarat av ett sånt pass som vi ändå fick till idag.
Benspark, hacksquat, benpress, utfallsgång, benspark igen och sen 8x20s plankan som avslut.


Alltså dem där benen alltså! En tävling vore så jäkla rätt i år!








Sista bilden på Mac får beskriva känslorna efter dagens pass :)

Imorn tänker jag låta kroppen vila, jag ska på nån sorts rörlighetsanalys på Actic så det passar rätt bra med vila imorn. Återhämtning och sen är det fullt ös på nya veckan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar