lördag 29 mars 2014

Underbar vårdag!

Igår kväll tog jag med min mina Saris på VIP-kväll i ett köpcenter här stan. Mysigt att komma iväg lite sådär på en vardagskväll. Hittade lite kläder också och det är ju aldrig fel :) Två linnen, en riktig vårtröja och ett par blå superstretchjeans. Tröjan har jag haft på mig idag, så himla söt ♥ (tröjan alltså)
Om ni brukar läsa tidningen Träning & Fitness så vet ni att det var en Vår Rusetbilaga med i detta nummer och i den bilagan så är det en artikel om B.A.B.Y Runners TeamSverige. Jag är med på ett litet hörn som initiativtagare för Eskilstuna, måste köpa tidningen imorn och läsa :)
Det händer så mycket grejer nu i nätverket och jag har faktiskt inlett ett samarbete här i stan som kan bli väldigt spännande. Stay tuned och köp tidningen :)
Vilken dag det har varit idag, en riktig vårdag! Redan imorse okristligt tidigt på 06:10-bussen så hade jag en sån där underbar känsla i kroppen. Lycka! Det är faktiskt det bästa ordet att beskriva känslan med, jag kände mig lycklig. Lycklig över solen, våren, min underbara dotter Emilija, Damir, mitt jobb som jag trivs så himla bra på, mina härliga kollegor, min träning, B.A.B.Y, mina vänner, föräldrar osv.
Damn good feeling!

Idag rensade vi på den avdelningen jag jobbar mina 25% och då passade vi på att ta lite bilder så vi kan briljera med vår prestation sen. Idag fick jag med mina grabbar ut till mekanikskroten, väldans trevligt i solen. Westermo Teleindustri och jag firar snart 1 år och jag trivs som fisken i havet ♥

Ikväll var tanken ett snabbt pass på gymmet, men Damir tyckte det vore trevligare om jag var hemma innan han drog till nattjobbet. Och det kan jag ju hålla med om. Det är tur han säger till så där, annars går det bara på rutin att dra iväg till gymmet. Jag körde 20 x 20 dips på soffkanten istället :)

Och just det ja, igår klarade jag av Mickes mål som han satt upp för mig och min resa mot milen under timmen. I mars är planen 8km och det sprang vi igår. Tjohooo! På tiden 52 minuter, så inte jätteilla där heller. Magen krånglar fortfarande när jag springer, blir snart galen på det där. Nån mer som blir "dålig" i magen när ni springer? Om inte jag går på toa innan så känns det som jag ska göra på mig under hela rundan. SKITjobbigt, rent ut sagt!

Efter dipsen på soffkanten somnade jag gott redan vid 22. Inte på soffkanten men i soffan, vaknade för en timme sen och passar på att skriva här innan jag förflyttar mig till sängen och fortsätter sova. 

Ha en underbar helg mina vänner ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar