måndag 31 mars 2014

Grattis gums 31år ❤️


Idag fyller min underbara vän Emma 31 år och på bussen till jobbet i morse satt jag och letade fram lite bilder till ett litet kollage som grattishälsning. Och vi har gjort så jäkla mycket skoj vi två, jag satt och skrattade för mig själv på bussen av alla minnen som bilder för med sig. 
Singeltiden, semester, partykvällarna, allt! 

Idag har varit en jobbig dag på jobbet. Koncentration från morgon tills jag åkte hem, hade inte ens en hel lunchrast. Huvudvärken kommer ju som ett brev på posten när man sitter och koncentrerar sig en hel dag på det sättet. Men jag blev iaf klar med min uppgift så imorn hoppas jag slippa sitta och räkna. Men man vet ju aldrig, Men excel precis hela dagen gav mig nästan hjärnblödning idag, usch och fy!

Tog mig iväg till gymmet ikväll och körde faktiskt ben. Jag har ju inte velat köra ben sen muskelbristningen i låret. Men ikväll testade jag lite lagom och det kändes riktigt bra, men var duktig och tog det lugnt med framsidan iaf. Baksidan och rumpan fick jobba hårt!

Klockan är sent som vanligt men nu blir det ett varmt och kort bad innan jag kryper ner i sängen. 

Hoppas ni haft en bra måndag, min tisdag kommer iaf bli bättre än min måndag. Det måste den!
Kram och godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar