söndag 30 mars 2014

Soooooooooovmorgon ZZZzzzzzzz!


Klockan 12-nånting slog jag upp mina blå för första gången idag. Så sjukt skön sovmorgon. Damir låg fortfarande och snarkade när jag klev upp. Två trötta föräldrar som helt enkelt passar på att sova ut när chansen ges. 

Emilija kom hem vid 13-tiden otroligt upprörd efter att ha sett sin favorit gråta i stallet. Storkusinen Bella hade ridit dressyrtävling men hästen hade tydligen inte gjort som den skulle vilket resulterade i att Bella blev så arg så hon grät, vilket i sin tur resulterade i att Emilija också började gråta eftersom Bella grät.
Jag tror Emilija har berättat att "Isa läsen jätte hätten" typ en sisådär 150ggr under eftermiddagen och kvällen. Gullkluttas ♥

Vi var bjudna på middag hos min springkompis/kollega Micke och hans familj. Eller ja, han är ju klart min vän utanför jobbet och löparspåret också förstås :)
Det var en jättetrevlig middag. Hans döttrar tog sig an Emilija och när blygheten släppt så röjde hon runt med dem som om hon känt dem hela livet. Barn är så underbara på det viset. 
Sånna här middagstillfällen är verkligen nåt jag tycker är supermysigt, men som vi nästan aldrig gör. Största anledningen är väl säkerligen att vi aldrig bjuder hem nån på middag eftersom vi inte tycker om att laga mat. Och ja, what goes around comes around :)

Jaha nähä, nu har jag varit vaken snart 10h, dags att sova igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar