söndag 23 mars 2014

Fullspäckad lördag och en riktig softarsöndag


Barnkalas för Nisse på Södermalm och Stockholm visade sig verkligen från sin fina sida med ett riktigt underbart vårväder. Det var väldigt trevligt att träffa stockholmsgänget igen, jag saknar dem mer än vad jag tänker på, som tur är :)


Hann vara hemma efter sthlm i 5 minuter sen vad det dags att åka iväg på tjejmiddag hos Nisse. Gudomlig mat, massa gott vin, babbel, spel och till sist härligt utomhusbad i tunnan. 
Jag är lyckligt lottad med så fina vänner ♥

Även idag har det varit underbart vårväder. Jag och Emilija åkte ut till mamma och pappa, åt lite tårta och firade min sista dag som 30-åring :)
Tårta idag, tårta igår.... Kroppsformen kan liknas vid en boll och det känns ju lite sådär. Men det ordnar nog till sig med lite träning i veckan och mindre tårta också kanske :)

Bjuder på några underbara bilder jag tog under eftermiddagen hos mamma och pappa. 



Nu ska jag ta en snabbdusch innan jag kryper ner under täcket. Godnatt på er där ute i vårt avlånga land ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar