tisdag 11 mars 2014

Perfekt slut på en riktig tröttmössedag...

Äntligen får jag till ett inlägg. Jag började på det här när jag låg i badet igår men jag hann inte ens kliva upp innan mina planer ändrades. Emilija vaknade och bara grät hejdlöst. Efter flera försök att trösta henne i hennes säng så gjorde vi en omplacering av sovplatser här hemma, Emilja i Damirs säng, jag i min och Damir på en madrass i Emilijas rum. Kan ju säga att jag inte sov speciellt mycket i natt heller. För som rubriken till inlägget säger så var gårdagen en riktig tröttmössedag.
Hela dagen var som en jobbig mardröm som aldrig ville ta slut, kände mig riktigt grinig. På kvällen bestämde jag mig för att mäta upp sträckor på Djurgårn inför träningen med Baby Runners. Hade ju även bokat mig på ATC på Actic 20:30. Så jag cyklade ner till Actic och låste in kläder för ATC-passet och så sprang jag iväg till Djurgårn, mätte lite och sen tillbaka till Actic igen. Djurgårn ligger bara ca 1,5km bort så det blev inte mer än 3km löpning, men jag försökte hålla ett bra tempo så jag blev lite tröttare än jag trott. ATCn blev därför sjukt jobbig, men sjukt kul att ta ut sig så där. Endorfiner kan lätt vända på en halvjobbig dag till det bättre :)
I badet lyckligt ovetande om min kommande sömnlösa natt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar