tisdag 29 oktober 2013

Actic - dag 2 :)

Igår behövde jag köpa keso, tog bilen till Lidl direkt efter passet igår kväll. Lättvarianten var helt slut. Frågade i kassan när de skulle få in mer och svaret var idag, så jag cyklade dit direkt efter jobbet. Slut!!! Fy vad störande. Dumt att köpa in några fler light så de kanske räcker i en hel dag iaf. *Fnys*
 
Idag firade dem tydligen Emilija på dagis. När jag fick den här bilden skickad till mobilen så blev jag alldeles varm i hjärtat. Jag har ingen aning om det är vanligt att dem firar barnen så här men jag känner mig iaf väldigt tacksam och glad att Emilija spenderar sina dagar just där hon är. Så jäkla söt, med tårtmössa och allt :)

 
Ikväll hade jag ju bokad tid med min kusin Malin för ytterligare ett pass på Actic. Fy sjutton vad jobbigt det var. Men man blir så härligt peppad när man går tillsammans sådär så jag tog verkligen ut mig till max. Gav allt och jag är helt slut i kroppen nu här i soffan. Fick testa såna där stora tjocka rep för första gången. Sjukt kul och som sagt, sjukt jobbigt!

Maten har gått jättebra idag också, vattnet börjar försvinna nu så imorn borde kroppen kännas bra igen. Om den nu inte är i chock efter kvällens pass, sånt kan ju hända. Men idag tror jag att jag varit på toa säkert 10 ggr. Kissnödig hela tiden, det är faktiskt helt sjukt vad kroppen binder på sig vätska när man äter mycket.
 

Jag börjar bli less på att äta sallad om dagarna nu, plus att jag gärna vill ha varm mat nu när det är höstigt och kallt. Så jag satt och funderade på vad jag kunde byta ut mina sallader mot på luncherna. Och så kom jag på det.... Sataras (uttalas sch på slutet). Det är ju sjukt gott och innehåller bara tomat, paprika, lök och buljong. Så jag gjorde en trippel sats ikväll och fyllde två matlådor. Så nu slipper jag frysa på lunchen :)

 
Imorn är det lunchträning på schemat, vi får se hur kroppen känns efter dagens pass. Jag hade tänkt triceps och mage men trickarna är helt slut efter dessa två pass så dem får allt vila imorn. Rygg får det nog bli, men bestämmer imorn.
 
God natt mina vänner ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar