torsdag 17 oktober 2013

Inget kaffe idag....

Jag var på väg att gå och hämta en kopp flera gånger men det kom alltid nåt emellan, så idag blev det helt enkelt inget kaffe. Får fortsätta min introduktion imorn :)

Däremot blev det en massa annat idag. Klockan ringde 05.30 i morse och sen har dagen bara rusat förbi. Massa jobb nu när det är lönerevision och ordinarie lönekörning. Plus att varenda jäkel verkar ha haft massa utlägg och rest en massa i tjänsten, så det är sånt som ska registreras också. Som sagt, massa att göra på jobbet. Men det är fortfarande så jäkla kul och jag trivs verkligen så himla bra, så det är liksom aldrig jobbigt så det blir illa. Utan det är jobbigt för att det är mycket att hinna med. Ja ni fattar :)

Hemma från jobbet vid 17 och då stod städning, tvätt och matlagning på schemat. Lek, mys och nattning också förstås. Ibland förstår jag inte hur jag får ihop det och framför allt var jag hittar energin ifrån. På bussen hem var jag så sjukt trött men sen så sätter man bara fart och då känner man väl iofs inte efter så mycket. Skruttan hjälpte till med dammningen :)

Damir kom hem från gymmet vid 18.30 så vid 19 kom jag iväg. Körde rumpa och vader idag, var klar vid 20.10 och gick sen på bandet till halv.
Hem.... Duscha, äta, hinna få några ord med min älskling och nu mitt hörn i soffan.

Pjuh!

Jag ska köra framsida ben med Coachen på lördag så jag sparade lite på benen och körde bara rumpa och vader idag. Jag testade på en ny övning och den verkar ha tagit bra för jag har redan ont. Känns som det kommer bli en fin träningsvärk i bumpen :)

Idag var det kul på gymmet, det har varit kul hela veckan iofs. Vet inte om jag vilar imorn eftersom jag ska köra på lördag och eventuellt på söndag också. Vi får se hur jag känner imorn. Damir och Emilija ska äta fredagsmys så jag kanske måste fly till gymmet för att stå emot alla frestelser.

 

Maten har gått kanon idag. Min chef hade bakat äppelkaka till gruppen idag och så hade hon även gjort ett alternativt fika till mig. Äpple, kanel och keso. Så himla gulligt gjort av henne. Oj vad jag uppskattade den gesten. Hade lite lite vaniljsås på och det blev skitgott. Det var inte alls jobbigt att inte smaka på äppelkakan då :)
Det där kommer jag göra själv också, för det var riktigt gott.
 

 
Jag känner mig fortfarande lite pluffsig och det stör mig som fan. Magen brukar platta till sig direkt när jag kör strikt, men nu är det lite pluffs som sagt och grrrrrrrrr vad irriterande det är. Bort bort bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar