torsdag 10 oktober 2013

Lärt mig gilla min benträning 3


 
Jepp, jag har tamejtusan lärt mig att verkligen gilla benträning. Sjukt kul! Kan iofs känna att det är lite svårt att veta om jag får till ett riktigt bra pass eller om det är ett sådär pass nu när jag är så himla svag. Så jag får gå på känslan helt enkelt. Ikväll körde jag med låga vikter men med sjukt bra känsla passet igenom, så det blir tummen upp från mig själv idag. Fokus baksida men även lite framsida.
Benböj, axelbrett mellan fötterna.
Benböj, jättebrett mellan fötterna och tårna utåt.
Polska utfall, fortfarande äckligt jobbig övning.
Sittande baksida, ett ben i taget.
Höftlyft på bänk, hittade ingen lämplig som kunde filma idag men nästa gång.
2 ynka set raka marklyft. Det blev för tungt med tanke på ryggträningen igår, så struntade i dem.
Höftlyft med hälarna på pilatesboll.
Sittande benpress med ett ben i taget.
 
Nu när jag sitter här och skriver ner alla övningar så känns passet ännu bättre. Det blev en hel del övningar och med bra känsla rakt igenom, vilket är lite ovanligt nu när jag dietar. Jag brukar tappa ork och fokus mot slutet av passen.
 
Nu måste jag ta en snabbdusch, klockan ringer omänskligt tidigt imorn. Ska hjälpa till i produktionen så vi får iväg grejer innan helgen.
 
04:00, tjohooohooooo!
God natt på er mina vänner!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar