måndag 21 oktober 2013

Kroppen känns bättre och bättre :)

Imorse när jag vaknade så kändes äntligen kroppen slank och inte ett dugg vätskefylld. ÄNTLIGEN! 
Även om jag vet att kroppen vätskar på sig olika från dag till dag och även veckor och att det är fullt naturligt, så är det så jävla känsligt och jobbigt när man kämpar och vill se resultat. De negativa tankarna som surrar runt förnuftet är ibland så jäkla övertygande. Det är då man behöver synliga resultat. Nu har jag ju turen att leva med en person som är väldigt insatt i det här med dieter. Han peppar mig och försöker tala till mitt förnuft. Det är guld värt! 

Nåt som också är guld värd är att ha en coach man verkligen litar på. Jag litar på hans kunskap och han är så genomsnäll, lugn och otroligt duktig på både träning och kosten. Han skriver bra svar när jag tvivlar han når mitt lilla förnuft på ett bra sätt och hjälper mig att trycka bort de negativa tankarna så gott det går. Tack Mac, du är grym! 



Här är ett av alla svar när jag är deppig och uppgiven. 



Guld värt som sagt! 

Träningen har gått skitbra. Mitt pass med Mac i lördags gav mersmak på att köra tungt. Nu när Damirs föräldrar är här så kan jag och Damir träna tillsammans. Vilket ger massa med energi. 

Maten går också jättebra. Ibland bara flyter det på och då gäller det verkligen att njuta. Go with the flow! 

Tog till och med hit vågen så jag kan väga mig nu innan helgen. För på lördag är det kalas för min lilla Skrutta och då ska jag inte räkna kalorier :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar