torsdag 31 oktober 2013

Äntligen lite konkreta resultat :)

Nu har två månader gått sen jag började min diet och idag åkte måttbandet fram igen.
Ställde mig även på vågen i morse och det var inte alls nån rolig siffra. Dock så är det dags för mens igen och då är det alltid 1-2kg plus, så jag ska inte lägga så stor vikt (hö hö hö) vid vikten. Får väga mig om en vecka istället så är den mer rättvis. Men på ett ungefär så har jag gått ner 5kg.

Men ja... Måttbandet alltså.
Jag har minskat överallt utom vaderna. Dessa jäkla vader alltså! Men det ska jag absolut inte haka upp mig på för jag är så otroligt glad över mina övriga resultat. Upp till 5cm på sina ställen, både axlar och rumpan. Rumpan liksom, min ladugårdsdörr till röv kanske kan bli en vanlig villadörr tillslut :)
Midjan hade iofs minskat ännu mer, hela 8cm (och nu är jag alltså menssvullen också). Men jag har en tacksam midja, timglasformad och där tappar jag snabbt cm. Till och med mina lår har minskat, där var det 3cm och gäddhänget 1,5cm.

Alltså jag är så glad, det här behövde jag verkligen!!!!

Det får räcka som inlägg för idag, nu ska jag ta mig ett härligt bad för att fira mina förlorade centimeter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar