torsdag 3 oktober 2013

Hualigen!

Idag är jag på så himla dåligt humör. PMS de lux! Jag känner mig verkligen som en riktig bitterfitta som går runt och surar på allt utan att egentligen ha nåt att vara sur över.
Känns det igen av nån annan kvinna där ute?

Dagen har varit bra fram tills typ 16.00 då det var som om nån tryckte på en knapp och så blev jag sur. Och efter det har jag varit sur hela kvällen. Träningen ikväll går nog till historien som ett av dem sämsta passen. Kände mig så svullen om magen att jag tog på mig en av Damirs tröjor, storlek XL. Satt inte som en smäck utan som en klänning, men bättre det än ett tight linne sånna här dagar. Kroppen känns fel, har knutar i ryggen och så lite träningsvärk på det också.

Näe, den här dagen stryker vi och hoppas på en bättre dag imorn. Eller hmm, dagen har det ju inte varit nåt fel på. Vi får hoppas på ett bättre humör helt enkelt!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar