tisdag 1 oktober 2013

Glädjen är tillbaka!

Idag kändes det så där himla kul att träna igen. Kände mig starkare än jag gjort på länge (kan det vara ätardagen i lördags måntro?). Körde axlar och triceps och jag körde verkligen för fullt och det kändes som jag skulle kunna fortsätta precis hela kvällen. Avslutade med lite mage eftersom det inte blev nån magträning igår.

Det känns bättre i kroppen igen, magen är lite svullen men det beror på att "den" veckan strax är här. Annars känns det bra som sagt. Skitkul känsla att faktiskt gilla det man ser i spegeln, framsteg!

Militärpressar i Smithen

Mage :)
 
 
Kör alltid med mina lurar på nu. Lyssnar på Ellas playlist och den är verkligen full med grym träningsmusik. Bra musik och hög volym. Love it!
 
Maten har gått bra söndag, måndag, tisdag. Har känt mig lite hungrig men helt inom kontroll. Man får se till att njuta av känslan att man lyckas hålla dieten. Vara stolt över sig själv, det ger alltid lite extra energi :)
 
Vikt och mått väntar jag med lite till. Blev så nedslagen och deppig i fredags när jag hade gått upp 0,9kg TROTS att jag vet att det bara är vätska. Jag kände mig vätskefylld hela förra veckan och visste när jag ställde mig på vågen att det skulle vara ett plus. Och så blir jag ändå deppig? Man är ju knäpp i skallen alltså. Har ingen förklaring varför men deppig blev jag. Så nu skippar jag vågen lite eftersom jag inte tänker klart när det blir ett plus.
Hade tänkt mäta mig men Coach Mac tyckte jag skulle vänta med det en månad till. Och eftersom jag sagt att hans ord är min lag så väntar jag :)
1a november åker måttbandet fram. Vi kanske ska ha lite gissningstävling på hur många centimeter det rör sig om? :)
 
Hur går det för er andra? Kör ni på med nån diet? Går träningen bra? Kör ni nåt speciellt upplägg? Har ni klarat er från förkylningar?
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar