måndag 30 september 2013

En liten snabb....

.... Uppdatering.

Dagen har varit så himla lång idag och ingenting har väl flutit på bra. Men nu är jag i mitt soffhörn med datorn i knät och har min lilla "egentid". Jag är trött och på dåligt humör på grund av att jag är just trött. Ibland vill man inte ens prata, ikväll är en sån kväll.

Jag körde intervaller igår, backintervaller på bandet. Det märks att jag inte kör nån kondis längre för den har försvunnit.
Körde lutning 12 och hastighet 12. Sen sprang jag 30 sekunder - vila 30 sekunder och varvade så i 18 minuter för att vara exakt. Det tog en minut att få igång bandet i rätt läge och sista minuten orkade jag helt enkelt inte. Jag var väldigt nära att kräkas så jävla tungt var det!

Idag har jag känt i vaderna att det var backe igår. Haha, mina vader måste vara dem mest otränade trots att jag försöker träna dem. Sanslöst!
Sen träning, alldeles för sen träning med tanke på att jag varit vaken sen 04.20. Men jag körde på så gott det gick, lite tråkigt att saker runt omkring ska störa när man känner sig taggad för träning. Men men, det kan inte alltid gå bra. Körde framsida ben, få övningar men många set.
Benböj
Benspark, 2 ben
Benspark, 1 ben
Sittande benpress, 2 ben
Sittande benpress, 1 ben
Hack squat.

Imorn tar jag en timme sovmorgon. God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar