söndag 8 september 2013

Stolt över mig själv

Ikväll har jag varit på 30-årskalas med massa god mat och massa massa vin, efterrätt och snacks. Jag visste att det skulle bli en liten utmaning. Bara det att gå på fest nykter där man inte känner mer än några enstaka av ca 60 pers är ju lite obekvämt. Sen att äta "lagom" från en enormt stor och frestande buffé och sen avstå från snacks och efterätt också, hej och då. But I did it och känner mig så där härligt stolt över mig själv. Säkert inget svårt val för många, men för mig är det en vinst över mig själv och mitt eget psyke.

Jag har en vana när jag går förbi spegeln på väg till sängen efter en ätardag. Egentligen utan att tänka på det först efteråt, att greppa tag om magen framför spegeln och bara se allt pluffs. Hinna tänka jävla skit innan jag kryper ner och somnar. Samma sak idag, men bara att idag kändes magen inte alls så himla jobbigt att klämma på :)
Så då var jag ju tvungen att ta fram kameran, haha!
 
Nu ska jag titta lite på tv innan jag knyter mig för natten. God natt på er mina vänner ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar