onsdag 11 september 2013

En riktigt urusel dag idag!

Så jag har redan krupit ner under täcket så det kommer en ny dag så fort som möjligt. 

Det är mycket som strular med det tekniska på jobbet nu och jag är mitt i en lönekörning och har verkligen inget utrymme för strul. Och självklart ska precis allt strula då. Suck! 

I hopp om att få lite energi av familjen när jag kom hem så möts jag av en lika frustrerad Damir som legat sjuk sen i måndags och en övertrött Emilija. Härlig kombination på oss tre idag, minst sagt. 

Men tog mig iväg till gymmet och körde rygg plus lite biceps curl med stång. Ett helt ok pass, otroligt skönt att släppa jobbfrustrationen för ett tag. 

Maten går fortsatt bra, blir faktiskt lite impad av mig själv :) 
Här kan ni se exakt hur en dag på 1200 kcal kan se ut för mig. 






Jag gissar att jag inom kort kliver upp på 1400 kcal. Vikten verkar hålla sig stadig med lite minus hela tiden. Så vi får väl se vad Coach säger :)

Nu lite LOST sen sooova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar