tisdag 24 september 2013

Nytt upplägg

Måndagar och torsdagar kör jag mina benpass. Tycker det har funkat skitbra och faktiskt även har gett bra resultat. Fick en komplimang på gymmet idag. Firas hade sett nån bild på mina ben som jag hade lagt upp på facebook. Han tyckte jag hade fått riktigt bra resultat. Jag kan knappt beskriva hur glad jag blev, en komplimang för mina ben som jag verkligen hatat så länge jag kan minnas. Tack Firas  :)

Om man bortser från benpassen så ville jag ju kasta om lite i upplägget eftersom jag bara känner mig svag hela tiden. Så nu kör jag:
Tisdag - axlar, triceps
Onsdag - Rygg
Fredag - bröst, biceps

Det kändes mycket bättre idag, men inte fan är jag stark alltså. Så himla svårt att beskriva, ni som själva gått på diet och styrketränar vet alldeles säkert vart jag pratar om. Musklerna är liksom tomma, som en gammal ballong som börjat skrumpna ihop typ. Haha, förstår ni hur jag menar? :)

Körde på bra, trots ballongmuskler... 6 övningar för axlarna, både främre, bakre och övre. 4 övningar för triceps, den sista blev bara halvdann  för jag var så där äckligt trött i armarna. Jag rörde typ på allt annat än just armarna. Då är det bara inse att musklerna jobbat klart för idag.

Imorn är det rygg, hejja hejja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar