onsdag 25 september 2013

Idag är det onsdag!


 
Det tar sig sa pyromanen. Det är fasen skoj att gå till gymmet när man tycker spegelbilden är helt ok. Jag är ju inte nöjd än, men det känns iaf inte dåligt att kolla i spegeln nu. Så det kan man helt klart kalla en framgång i sig. Minus på vågen och minus på måttbandet. Bara framgångar iofs :)
 
Idag var det rygg och mage som fick jobba. Mycket roddövningar, ståendes-, sittandes- och hantelrodd. Latsdrag och ryggresningar med lite planka i mellan setten. Ett godkänt pass, inte mer än så. Tröttheten tar ut sin rätt. Längtar till lördag då jag ska vila, men två pass kvar innan dess.
 
Jag känner att jag inte får optimalt med sömn, men jag vette fan hur jag ska få till det. Jag åker hemifrån 6.30 och är hemma igen innan ca 16.30. Då umgås jag med mitt lilla hjärta medans Damir är på gymmet. Fixar matlådor och självklart middag till Skruttas. Badning och nattning hinner jag med innan det är dags för mig att dra till gymmet. Då är klockan runt 18.30. På gymmet ca 1,5h så hemma efter 20. Duscha och fixa middag tar ca 1h till och så är klockan 21.30 typ. Och då vill jag ju få lite "egentid". Bara få sätta mig ner i soffan, kolla lite på datorn och uppdatera här i bloggen. Och så vips är klockan 23. Sanslöst!
 
 
Idag glömde jag ta med mig dressing/sås till matlådan och att äta okryddad kyckling med endast sallad till kände jag INTE för. Så jag köpte mig en låda färdigmat, torskfilé med nån mumsig sås. 420 kcal för den portionen. Sen tog jag av nån kålsallad också, hur jäkla god som helst men rätt svårt att avgöra hur många kalorier den kan ha innehållet. Men jag räknade på lite över 100 kcal.
Väldigt bra fördelning av intaget idag, känns jättebra!

 
Skippar vågen just nu. Det pågår en ägglossning inuti mig vilket gör att jag fylls på med vätska. Det är ju egentligen sjukt hur kroppen håller på. Mens = upp, stress = upp, ägglossning = upp, några dagar innan mens = upp osv. Inte lätt att va kvinna inte :)
 
Nu soooooova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar