fredag 6 september 2013

Glädjande besked :)


 
Jag känner skillnad och ser skillnad på midjan så jag var tvungen att plocka fram måttbandet imorse. 5!!!!! cm har den minskat i sen i söndags. Hur bra är inte det då??!!!
Det gör till och med att jag ser fram emot en helg utan ätardag, det trodde jag väl aldrig skulle hända. Men så är det iaf, jag är inte ett dugg sugen på att moffa, inte på sött och inte ens på vin, haha!
Ställde mig på vågen som planerat men min mens har börjat lite smått så vet inte vad jag ska tro om den vikten eftersom jag brukar gå upp mellan 1,5-2kg när jag har mens. Men den visade minus iaf och 7an närmar sig med stora steg :)
Vilket påminner mig om min första belöning som jag skrev när här i bloggen.....
 
...... Letade lite och hittade var. Söndag 28/7 skrev jag
Men men, jag spar de andra jag har tills jag gått ner några kilon iaf. Det får bli första målet, se en 7a först på vågen och belöningen blir då att få använda mina andra par nya byxor. Jupp jupp!

Så inom kort, kanske redan i helgen, får jag belöna mig med mina andra nya byxor :)
 
Fredagar har jag lagt armträning och så tänker jag köra mage också som jag gjorde idag. 4 övningar triceps, endast två övningar biceps. Men jag körde med stång för första gången på jättelänge, och jag körde väldigt många reps. Så mina biceps fick sig en omgång trots endast två övningar. Sen körde jag magdödaren 4 set. Den jag kör på sidan i ryggresningsställningen. Avslutade med 100 situps i maskin. Ett härligt pass trots en mycket trött kropp.
 
Nu är det helg och det innebär två vilodagar. Det ska bli skönt som tusan, helgen är fylld med aktiviteter så den kommer nog rusa förbi ändå.
 
Maten idag:
Grovt bröd och makrill till frukost
Tonfisksallad med ägg till lunch
Proteinshake till mellis
Taco till middag
 
Idag kom jag upp i strax över 1000 kcal, så det är inte stora portioner jag äter men det funkar bra. Bara lite drygt två veckor kvar att köra så här, sen höjer jag intaget igen och kör lite mer "normalt".
Men min kickstart har verkligen fungerat hittills iaf :)
 
Trevlig fredag mina vänner ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar