tisdag 10 september 2013

Ingen optimal start på veckan.

Igår blev det ingen träning och kosten blev också lite fel. Jag höll mina 1200 kcal men med för lite proteiner. Och anledningen är ett par fördärvligt onda blåsor i käften. Alltså jag hade så ont igår att jag bara ville tjura rätt ut. Hade absolut ingen lust att äta nåt man måste tugga så det fick bli lite ärtsoppa. 
Åkte till Apoteket och köpte nån munskölj som ska vara smärtlindrande. Vet dock inte om jag kände nån skillnad igår, gick och la mig tidigt och somnade direkt. 

Hoppas på en bättre dag idag. Hittills är den väl sådär. Fortfarande ont i käften och så lite mensvärk på det. Men klockan är ju bara 06:47 så det hinner ju vända :)

Så, gnällinlägget är härmed slut. Ha en bra dag mina vänner! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar