onsdag 18 september 2013

Sushionsdag :) :)

Idag köpte jag sushi som mellanmål på eftermiddagen. Guuuuh så gott! 6 bitar är alldeles lagom som mellanmål och det ryms bra i min dagliga budget, så ingen fara på torpet :)


 
Frukost innehåller både frukost och mellanmål på förmiddagen.
Jag dricker 10g aminos direkt på morgonen. Sen tar jag en proteinshake när jag kommer till jobbet och sen äter jag keson, blåbär och ägg vid 9.30.
 
Lunch:
Tonfisksallad, avokado
 
Mellanmål:
6 bitar sushi
 
Middag:
kyckling, rotfrukter och lite mango raja

 
Rygg på schemat idag. Lite sådär halvpeppad bara, tror det är att jag är trött. Lägger mig rät sent och det tar ut sin rätt på kvällarna sen. Men likväl sitter jag här rätt sent ikväll igen. Jag ha så sjukt svårt att komma i säng på kvällarna. Tycker om min lilla egentid här i soffan. Men får helt enkelt försöka skärpa mig och komma i säng innan 23 iaf.
 
Kändes bra i kroppen idag, tycker mig se lite muskler i speglarna på gymmet. Inte just på den här bilden kanske, men när jag är in action med vikterna, då syns dem. Hahaha! Men på den här bilden syns det iaf att pluffset är borta, iaf på magen. Armpluffset är nog flera kilo bort innan det försvinner.
0,3 minus från igår på vågen... Sakta men säkert så rör jag mig nedåt.
 
 
Nu bums i säng!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar