torsdag 24 oktober 2013

De senaste dagarna...

Torsdag idag och den här veckan har verkligen rusat iväg. Damirs föräldrar har varit här sen i lördags och jag och Damir sover i lånad lägenhet. Massa jobb och massa träning. Men det är bara härligt!

Idag erbjöd sig en kollega att hålla ett Army fitness pass för oss på jobbet. Det var verkligen skitkul och skitjobbigt. Och skitigt! :)
Helt fel val av byxor gjorde att mycket energi gick åt att dra upp byxorna hela tiden istället för att helt fokusera på övningarna. De är lite slappa i midjan och att springa omkring och visa rumpan kände jag ju inte för. Hade gräs innanför trosorna till och med efter allt krälande. Men annars var det verkligen hur kul som helst och man använde muskler som jag inte ens visste att jag hade.
Något lerig på väg hem :)

Jag orkade inte ens ta mig hem hem, utan stannade direkt i lånelägenheten och här ligger jag redan nedbäddad i soffan. Underbart att vara tränad, duschad och klar redan vid 20 på kvällen. Det är jag inte så bortskämd med. 

Igår var vi ut och åt med våra föräldrar. Det var riktigt gott och väldans trevligt. Våra föräldrar har bara träffats några gånger så det är väldigt trevligt när det väl blir av :)
Damir beställde in en rejäl burgare, haha!


Vägde mig igen igår och vågen visade på nästan 1kg ner sen i förrgår. Så helt still har det inte stått iaf. Skönt! Ca 3 kg kvar till "julmålet" och det känner jag att det borde funka. 0,5kg i veckan så är jag i mål. I delmål iaf :)

Nu ligger jag som sagt nedbäddad i soffan och bara njuter av en ledig kväll. Imorn ska jag vila för första gången den här veckan. Fredag var senaste vilodagen  och innan den så var det förra lördagen. Mycket bra träningsveckor med andra ord. 

Nu lite tv innan jag somnar. Kanske bäst att ställa larmet nu på direkten :)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar