måndag 7 oktober 2013

Sova mer!

Jepp, jag måste verkligen försöka sova mer. Ska försöka komma i säng absolut senast 23.00. Då måste jag se till att vara i säng och max 23.15 då jag lägger ifrån mig luren. Ligger redan i sängen nu och ska bara skriva lite kort här innan jag lyssnar på lite ljudbok, som helt klart är det bästa sömnpillret för mig. 

Körde ben ikväll. 
Utfallsgång fram och tillbaka. 
Benspark
Hack squat
Benspark, djup sits
Höftlyft på bänk

Jag känner redan i rumpan av den sista övningen. Ska be mån filma mig när jag kör den för den övningen är helt outstanding för rumpan. Den svider från första repetitionen. 

Har ätit skitbra idag. De fanns bullar på jobbet idag men jag stod emot. 

De val jag gör idag kommer belöna mig imorn. Den meningen ska jag försöka upprepa för mig själv om och om igen när det känns lite tungt. Jag ska lyckas med det här!!! 6an ska komma först på vågen!!! Det bara är så för det har jag bestämt mig för!!!! 

Hard work will pay off!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar