tisdag 22 oktober 2013

Hmm...

Tänk så fel man kan ha. Här satt jag igår och trodde på iaf 1kg minus på vågen imorse. Men icke!
Stiltje på vågen i 4 veckor nu. Jäkla skit! Snart åker den där saken ut ur mitt hem. Nåt positivt är iaf att jag inte alls blev lika ledsen och nedslagen som förra gången. När jag vet att jag gör det jag ska så kan jag fasen inte göra mer. Jag kämpar på och hoppas att även vikten vill släppa snart.
Muskler väger mer osv, men jag vill inte gå omkring med en kropp på strax under 80kg. Jag vill gå omkring på strax över 70kg. Så nån jävla gång måste dessa kilon släppa taget.

Nu tar jag fram måttbandet istället och hoppas på lite konkreta resultat där iaf.

Bra diet- och träningsdag idag också. Älskar Damirs reaktion nu när vi inte tränat på ett tag och han ser hur mycket vikter jag lägger på. Bara det peppar mig att lägga på ytterligare lite till. Man är så himla mycket starkare än vad man tror, det gäller bara att våga lägga på.
Kör bara kör!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar