söndag 13 oktober 2013

Otaggad :(

 Har haft en härlig helg, höstvädret har verkligen visat sig från sin bästa sida. Härligt umgänge med fina vänner och lite tid på tu man hand med Damir. Känslan borde vara toppen men min känsla just nu börjar på å och slutar på ngest! 
Usch, jag känner mig ledsen och nere att jag totalt slappat till när det gäller maten. Det känns som jag är tillbaka på ruta ett igen och den långa tid jag hade på mig att nå mitt mål nu istället har blivit knapp. 

75kg var delmålet till jul. Då är jag halvvägs. Fortsätter jag som jag gjort de tre senaste veckorna så kan jag glömma att komma dit. 

Jag hatar den här känslan av misslyckande. Att känna att man inte klarat av det man borde. Usch! :(

Imorn är det måndag och det måste bli dagen då jag vänder denna skutan i rätt riktning igen. Så in i bubblan igen och tacka nej till precis allt som frestar mig till nåt annat. Tyvärr kommer jag göra en vän besviken den här veckan, men nu måste jag göra rätt val. Inte en enda dag över 1400 kcal förs Emilijas 2 årskalas den 26e. Det är ynka två veckor dit.  Det ska jag klara av. Jag måste visa för mig själv att jag faktiskt klarar det här. 

Kämpa nu Nina!!!! 

4 kommentarer:

  1. Marcus har nu lagt upp ett mat schema på 1300 kcla per dag... måste gå ner pojkväns kilona innan jag ska på semester, annars får jag inte åka! Är riktigt peppad...så hör av dig om du behöver pepp eller vill träna! :)
    Kram /Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, dessa där pojkvänskilona är jävliga. Men det är ju inte mer än rätt att han får hjälpa till att plocka bort dem också :)
      Vi bokar in ett pass inom kort, kanske kan vi få coachning också :D

      Radera